onsdag den 11. juli 2012

1,2,3 - sæt i gang!

En ny slags hverdag er begyndt her på tredje sal i Rabarberlandet, med den aller smukkeste lille pige, og med ny status af børnefamilie. Nye udfordringer, nye glæder, nyt af alting - og så alligevel det samme som det altid har været.

Jeg har savnet at blogge, savnet at følge med i blogverdenen og skrive og tage billeder, men tiden har ikke været til det. Lille Esther Æblekind kom til verden i kaos, men nu har det lagt sig, og vi kan se fremad og begynde at hele igen.

Meget er sket siden jeg stoppede med at blogge, og jeg glæder mig meget til igen at tage billeder, vise fund frem og dele hverdagen med dig der kigger med. Jeg tror dog, at jeg venter lidt med helt at dele bloggen endnu... skal måske lige tage mig mod til igen? :)
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar